HTML

Jó ez?

2010.11.03. 16:08 hópapa

Pár napja láttam ezt fergeteges újítást a Decathlonban.
Az én véleményem most sokadrangú, de azért arra kíváncsi lennék, hogy kinek mi a véleménye erről a gyerekeknek szánt szerkezetről.
Ha valaki nem értené:
a léc orrán látható fogantyúk arra szolgálnak, hogy elfáradt gyermekünk a földön vonszolják a síléceiket maguk után, mely lécek a sarkokra felszerelt görgőkön utaznak. Elvileg. Mert én meghuzigáltam azt a demo-lécet, és szerintem az a léc csak egy szűk szög-tartományban hajlandó a görgőkön utazni, amúgy meg a fekete műanyagon inkább.
De azért próbáljátok ki!
Arról az apróságról már nem beszélnék itt, amikor a gyereknek botja is van ugyebár, és azt meg akkor hogyan cipeli?
Ettől függetlenül, aki akarja vegye meg. Talán még jó is lehet.

Görgők a sarkon, foganytú a csőrön, és léc a kézben:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: gyerekek alpin áruházak sportosztály sízés síoktatás síoktatók síelők sízők

A bejegyzés trackback címe:

https://siorultek.blog.hu/api/trackback/id/tr812420338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása