HTML

42. Autos erdekessegek a sipalyak kornyekekerol - sorozat 1. resz.

2011.01.05. 16:55 hópapa

Most, hogy mindenki a sipalyak kornyekere hajt az autojaval, erdemes nehany erdekessegre felhivnom a figyelmet.
Az elso, hogy senki ne induljon el biztositas nelkul, mert ugy jar, mint en.
Kisse kifaradva a sok ejszakai gepelestol, es az indulas elotti csomagolassal toltve a fel ejszakamat, erosen faradt allapotban indultam utnak.
Talan megereztem a kozelgo bajt, mert a biztonsagi ovet szorosan magamra huztam, amit nem szoktam, es igy vezettem.
Aztan jott egy pillanatnyi figyelemkihagyas, es mar bele is csusszantam az elottem halado auto hatuljaba.
Hiaba a kotelezo biztositas, az en karomat sajnos a kutya sem fogja megteriteni.
Es meg boldog lehetek, hogy senki nem serult meg.
Ez mondjuk annak is koszonheto, hogy a koccanas alacsony sebessegnel tortent, de kellemetlensegnek pont eleg volt ez is.
Aki sizni indul, ne jatszon a sajat, es a masok eletevel!
Tegye fel a teli gumikat, vegyen holancot, tanulja is meg hasznalni, es ne vezessen faradtan, foleg akkor, ha rossz, havas utakon kell hosszu kilometereket vezeteni.
Mert aki nem figyel, az ugy jar, mint az a ficko, aki nem vette eszre, hogy mar nem az uton vezet, hanem a sipalyan.
Egyebkent nem o az egyetlen, par nappal ezeleott en is lattam egy urget, aki a feltehetoleg XDrive-os(osszkerekhajtasos) BMW-jet akarta a sipalyan kiprobalni, de aztan szerencsere eszhez tert es kitolatott a helyszinrol, mielott elsullyedt volna a nagy hoban.
Sokan nem merik fel rendesen a vezetesi tudasukat, es ahogy egy kicsit nagyobb hoba kerulnek, teljesen tehetetlenul porgetnek, es turnak a nagy hoban.
Aki ilyen helyzeteben elakad, az ne feljen segitseget kerni egy helyi, tobb havat lato sofortol, aki esetleg kiszedheti az elakadt autonkat a hobol.

Autos sorozatomat meg folytatom, csak most fontos sielni-valom van. Addig is kitartas.

Es elnezest az ekezet-hianyert.

1 komment

Címkék: bmw baleset auto biztositas ken block sizes sielok melyho

A bejegyzés trackback címe:

https://siorultek.blog.hu/api/trackback/id/tr512562945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kapia 2011.01.10. 17:11:32

Nagyon tetszik amit írtál, igazad van, nem szabad fáradtan és biztosítás nélkül vezetni. Ettől függetlenül tetszenek az írásaid, szellemesek, élvezet olvasni.Csak így tovább. Boróka
süti beállítások módosítása