HTML

9. Legyen eszed, ha nincsen elég pénzed!

2010.11.12. 01:23 hópapa

Nézegettem az új síbérletárakat.
Azon gondolkodtam, hogy mi a jobb üzlet?
ITT sízegetni 6 napot, 250 ajróért, Európa túlsó felén(1184 km-re Büdipesttől), vagy közel ugyanennyi pénzért (290 ajró) venni egy kb. 4 hónapon át használható, ILYEN béreletet, amit max. 300 km-en belül lehetne használni, egy egész szezonon át?
Nekem az a véleményem, hogy ez az utóbbi, szinte már gesztus-értékkel bíró lehetőség megér egy nagy piros pontot, építendő és fejlesztendő a szlovák-magyar jószomszédi viszonyt!
Megértem én, hogy a francia Alpoknak nagy a vonzereje, de azért nézzünk szét egy kicsit a szomszédoknál is:



Akinek meg nem számít, hogy 6 nap alatt lazán eltapsolja a magyar bruttó minimálbér összegét csak a felvonóhasználatra, annak lelke rajta, irány Chamonix!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://siorultek.blog.hu/api/trackback/id/tr972442949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása